2013.04.20.
14:00

Írta: Skocia

Tegnap ejjel

.. erdekes estem volt. Miutan a kedves, amde rettenetesen reszeg baratomat sikerult valahogy elerni telefonon, kozolte velem, hogy o reszeg (surprise, surprise). Mondta, hogy atjon, mert el akarja meselni az estejet, oke, persze, 5 nappal a vizsgaim elott nem akarok aludni, dehogy. Megbeszeltuk, hogy a Coop elott talalkozunk, ami az utcank vegen van kb 1 percre a lakastol.

A Cooperative olyasmi bolt, mint a Tesco, csak egy arkategoriaval/minoseggel jobb talan; van Coop bank, Coop shops, Coop travel, mittomen; mindenre szakosodnak.

Felkeltem az agybol, feloltoztem, kiballagtam egy palack vizzel (gondoltam szuksege lesz ra). Varok es varok, hajnali 4.30-at beszeltunk meg talinak, 45-kor sehol. Probalom hivni, ki van kapcsolva. Nem baj, nagyfiu, tud magara vigyazni, plane biztonsagos kornyeken lakunk, diaknegyedben. A betoresek a nepszeruek errefele, a keselos kerulet a varos masik felen van. Ha nem talalja meg a lakasom, akkor majd csak hazatalal; vagy kopogtat vagy csonget. Elkezd csongeni a telefonom 'Flat Landline Number' - hmm, a lakotarsam mar tuti aludt, a baratomnak meg nincs kulcsa a lakasomhoz. Erdekes.

'Hallo?'

'Hey, where are you, R. is here!' (Hol vagy? R. itt van.)

'What? How? We agreed to meet at Coop! Oh for ***'s sake, is he really drunk and just totes forgot what we discussed like 10 mins ago?' (Mi? Hogyan? Megbeszeltuk, hogy a Coop-nal talizunk! A rohadt eletbe, nagyon reszeg es total elfelejtette, hogy mit beszeltunk 10 perccel ezelott?)

'Apparently so.. *tired laugh* (Ezek szerint.. *faradt nevetes*)

Amikor hazaertem, a csillagbogaram elegedetten mosolygott ram (Latod, ideertem egyedul is!) keppel. Korulbelul 5.10-ig tudtam ebren maradni az elmenyeit (ide mentunk, innen oda, ezt ittuk, errol beszelgettunk, ezt csinaltuk) meghallgatni, de utana kidoltem aludni. Szerintem eszre sem vette, hogy elaludtam, annyira meselte a dolgait. Nem mintha nem erdekelne, hogy mi tortent vele, de jelenleg a vizsgak a prioritasom - szerencsere o is tudja, hogy o csak masodikkent jon ezek utan majus 8-ig (aznap van az utolso vizsgam).

Lassan felkelek es megfozom az ebedemet, meg a vacsimat elore, es beulok a konyvtarba. Bar sajnos a konyvtar ilyenkor 5-6-ig (este) nagyon tele van, korulbelul 30 percbe telik egy szabad szamitogepet talalni, ami mellett persze ott virit a papir: Not working/Broken. Na, kosz. Nem mintha keves szamitogep lenne, csak jovo heten van a vizsgaidoszak elso hete, ugyhogy gondolom mindenki panikol. Van olyan ismerosom, aki hajnali 7-re mar konyvtarban van.. Diak szemmel ez borzasztoan koran van, amellett, hogy itt 9-kor indul be az elet. Plane en ejszakai bagoly vagyok, es reggel akkor van, amikor felkelek (fuggetlenul a napszaktol, illetve idotol).


A konyvtar elott meg el kell ugranom a Coop bank-ba (ami sajnos csak a kozpontban van..), mert tegnap talaltam egy bankkartyat a konyvtar fele ballagva, egy kuka mellett volt. Felkaptam azzal h leadom az SRC-nel (Students's Representative Council - HOK kb, csak normalisan mukodik), de mar zarva volt. Valoszinuleg a tulaj mar amugyis letiltotta a kartyat, de a bankban tudni fogjak, hogy kit kell kontaktolni.

Plusz ha mar ugyis a kozpontban leszek, naptejet kell majd vennem - tegnap leegett az arcom meg a vallam (igen, Skociaban). Az egyik baratommal, akivel elso ota joban vagyunk es aranylag rendszertelenul osszefutunk (o is magyar, evente talan 3-6-szor talizunk), tegnap tok veletlenul talalkoztunk az utcan es mivel mindketten aranylag raertunk (hmm.. aranylag. Uton voltam a konyvtarba, dehat 30 perc nem oszt nem szoroz elven) elmentunk a kozeli Kelvingrove park-ba, hogy egy picit 'catch up' a masikkal es kidumaljuk, hogy kivel mi van. Bevallom, nem 30 percet ultunk, hanem tobbet, de leegtem. Tipikus amugy.. amikor egyetemre kell jarni, orkan, szelvihar, eso reggeltol estig (persze csak addig, amig oda nem ersz az eloadoterembe; amint belepsz az ajton, elall az eso), tre ido es hideg.. aztan amikor a konyvtarban/otthon kene ulnod reggeltol estig/ejszakaig tanulni, akkor meg egybol 18 fok es napsutes es kek eg, es csak egy poloban maszkal az ember.. Micsoda atveres!

Na, felebresztem a mormotamat es elinditom vegre ezt a napot (ideje lassan..) :-)

Szólj hozzá!

Címkék: egyetem napsutes Skocia Coop atlagos nap

A bejegyzés trackback címe:

https://ununquadium.blog.hu/api/trackback/id/tr525236270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása